Előfizetői tartalom

Megtévesztő volt az Extreme Digital, 20 milliós bírságot kapott

Portfolio
Jogsértő Black Friday reklám miatt bírságolt a GVH, tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat miatt 20 millió forintos bírságot szabott ki az Extreme Digitalra.

A GVH az Extreme Digital 2015. november 20. napjára (Black Firday) hirdetett akciójának népszerűsítését vizsgálta. Az Extreme Digital kommunikációs kampányában azt ígérte a fogyasztóknak - például a "Több száz termék vár rád csak egy napon át akár 70% kedvezménnyel!" - szlogennel, hogy az akcióban nagymértékű kedvezménnyel érhetők el termékei. A fenti promócióval...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés