Előfizetői tartalom

Fricska a Teslának a magyar BMW-től

Évindító sajtótájékoztatót tartott ma a BMW, ahol többek között kiderült, hogy a magyar vevők imádják a terepjárókat, a nálunk eladott BMW-k több mint harmada X-modell, és az összekerekes autókra is van igény, a BMW-k közel 60 százalékát így rendelik, a BMW-sek pedig rákaptak az izomautókra (M és M Performance), ezeknek az eladása 81 százalékkal ugrott meg tavaly. Novemberig 13-at eladtak a 40 millió forintnál is drágább i8-asból, Magyarország ebben is jobban teljesít. A prezentációba egy kis fricska is bekerült, az elektromosautó eladásokkal kapcsolatban finoman megjegyezték, hogy a BMW Csoport profitábilis, nem nehéz ezt úgy érteni, hogy a BMW büszke arra, hogy elektromos autókat is gyártanak és még nyereséget is termelnek, miközben például a Tesla masszívan és tartósan veszteséges.

Milyen volt 2017?Tavaly a 2016-osnál 13 százalékkal több, 2698 BMW-t adtak el Magyarországon, a MINI eladásai 59 százalékkal 224 darabra nőttek. A BMW-nél az 5-ös sorozat volt a legnépszerűbb (619 db, +23%), 3-asból 414 darabot (+15%), az X5-ösből 350 darabot (+13%) adtak el. A magyar vevők imádják a terepjárókat, az X-modellekből 993 darabot adtak el, vagyis az összes eladott...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés