Előfizetői tartalom

A csoki helyett vitaminokban utazna a Nestlé

Portfolio
Eladja amerikai édességipari üzletágát a Nestlé 2,8 milliárd dollárért. A vevő a Nutella gyártója, az olasz Ferrero, amelyik így a világ harmadik legnagyobb csokoládégyártója lesz.

A Nestlé azért döntött az eladás mellett, mert - igazodva a trendekhez - azon dolgozik, hogy az egészségesebb termékek felé nyisson. Ráadásul az Egyesült Államokban nem sikerült túl jó pozíciókat szereznie a csokoládépiacon az olyan nagyszereplők, mint a Lindt, a Hershey, vagy a Mars mellett. A Ferrero ezzel szemben igyekszik növelni jelenlétét az amerikai piacon, tavaly két...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés