Előfizetői tartalom

Elképesztően nehéz úton jutottak el a csúcsra a magyar sikercégek

A hagyományos magyar márkák hosszú távú erősítése kihívást jelent a vállalatoknak, hiszen szükséges hozzá a folyamatos megújulás és fiatalítás. De hogyan éleszthető ujjá egy olyan - már szinte elfelejtett - magyar cipőmárka, mint a Dorko? Hogyan szólítja meg a mai kamaszokat az idén 60 éves Ilcsi kozmetikai márka? És miért csak nemrég kezdett el multikkal üzletelni Cserpes István?

Prezi, BP Clothing, Dorko, Zwack, Cserpes, Budmil, Ilcsi - ismert hazai márkák, bár ez nem mindegyikről süt első ránézésre, némelyikről pedig sokan nem is tudják, hogy magyarok. Jogosan merül fel a kérdés, hogy milyen nevet célszerű választani egy terméknek: előnyös lehet, ha egyből látszik a magyar eredet? És mi a helyzet akkor, ha a külföldi terjeszkedés is cél? A Cserpes...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés