Előfizetői tartalom

És igen! A kannabisz megérkezett a csúcsgazdagok wellness világába

Portfolio
Ahogy lépked a teljes legalizálás felé, úgy kerül bele egyre több termékbe a kannabisz. A hétvégén például az is egyértelművé vált, hogy a prémium kényeztetés sem tud meglenni a lazító alapanyag nélkül: Gwyneth Paltrow saját prémium életmód márkája, a Goop egy rendezvényén szakértők és üzletemberek beszéltek a kiváló lehetőségről, számol be a Quartz.

Aki Paltrow konferenciájára 650 dollárért jegyet váltott, hallhatott a légi jógáról, a ledes szemkendőkről, vagy éppen az autoimmun rendellenességről is, de a sláger a kannabisz jövője volt. A színésznő szerint ennek alkalmazása az iparban megváltoztathatja a régi beidegződéseket és az életünket is. A kozmetika, életmód területen már egyáltalán nem ismeretlen...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés