Előfizetői tartalom

6,1 százalékkal nőtt a UPC Magyarország árbevétele

Portfolio
A UPC Magyarország csütörtökön tette közzé második negyedéves eredményeit, a társaság árbevétele 6,1 százalékkal nőtt, mindemellett a negyedév folyamán a UPC emelkedő előfizetés- és ügyfélszámról számolt be.

Csütörtökön tette közzé második negyedéves eredményeit a UPC Magyarország, a társaság összes üzletága által nyújtott erős teljesítmény eredményeként 6,1 százalékkal bővülő árbevételről, emellett pedig emelkedő előfizetés- és ügyfélszámról számolt be a UPC Magyarország 2018 második negyedévében. A sikeres negyedév eredményeit a továbbfejlesztett ajánlatok...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés