Előfizetői tartalom

Ígéretet tett a világmárka: többé nem égeti el az eladatlan ruháit

Portfolio
A Burberry vezére a márka átpozícionálásán dolgozik, a társaság vezetője a Givenchy-tól igazolt sztártervező mellett a márka megítélését is átformálná, a Burberry ígérete szerint a továbbiakban nem égetné el az eladatlan ruháit és a cég termékeihez nem használ majd fel állati szőrméket a későbbiek folyamán.

A luxustermékeiről ismert brit Burberry ígéretet tett, hogy a későbbiekben nem égeti el eladatlan ruháit, továbbá a termékeihez nem használ majd valódi állati szőrmét sem, miután a Burberry ígérete szerint a társaság növelné a társadalom és a környezet iránti elkötelezettségét, miután a Burberry korábbi adatközlése szerint a cég a tavalyi pénzügyi évben 28,6 millió...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés