Előfizetői tartalom

Valóra vált a kávékirály álma

Portfolio
Tovább terjeszkedik a Starbucks, az amerikai kávézólánc a héten Milánóban nyitja majd első üzletét, a prémium kávézóban a vásárlók több mint 100 különböző kávékészítési mód közül választhatnak, és részletesen nyomon követhetik a kávépörkölés és a főzés fázisait is. A cég a környezet mellett az árakat is a prémium kategóriába pozícionálta, egy espresso 1,80 euróba (589 forint) kerül majd, ami közel kétszerese annak, amennyibe egy olasz kávé kerül, átlagosan.

Megvalósul a Starbucks korábbi vezérének álma, miután a világ legnagyobb kávézólánca pénteken Milánóban nyitja meg prémium kávézóját, és a bár a cég világszerte 78 országban van jelen, a milánói egység lesz a Starbucks első üzlete Olaszországban, amelyre 35 évvel azután kerül majd sor, hogy a vállalat nyugalmazott elnöke, Howard Schultz olaszországi látogatása...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!