A technológiai fejlődés számos vállalatnál komolyan átalakította az ügyfélszolgálat működését. A felhasználói szokásokkal összhangban az ügyfelek egyre nagyobb arányban veszik igénybe a különböző közösségimédia-csatornákat, miközben jelentős részük továbbra is igényli a telefonos ügyintézést. De melyik a gyorsabb megoldás, és hogyan gyorsítható fel minél jobban az ügyfélkiszolgálási folyamat? A digitalizáció és az automatizáció térnyerése természetesen nem áll meg, de ez jelentheti-e azt, hogy idővel egyáltalán nem lesz szükség emberi munkatársakra? Annak is utánajártunk, hogy melyek a legfurcsább kérdések, amikkel egy ügyfélszolgálati dolgozó találkozhat.
                        
					
					
						
							
            Portfolio AI & Digital Transformation 2025
            Az AI-forradalom legnagyobb innovációiról és a digitális transzformációról is szó lesz a Portfolio november 25-ei AI & Digital Transformation rendezvényén. Regisztráció és részletek itt!
            
                Információ és jelentkezés
            
        2014 körül, amikor a Facebook korlátozta az organikus... 
						
					
					
						
						
						
                
                
        
    							
                                A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. 
                            
								
								Az előfizetés a következőket tartalmazza:
								
									- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
 
									- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
 
								
							
							
								Előfizetés