Előfizetői tartalom

Elege lett a divatos cipőkből, piacra dobta saját márkáját: több mint egymilliót adtak el belőle

Portfolio
Bár az USA gazdaságát húzó Szilícium-völgy a technológiai cégek bölcsője, ahol a legtöbb innováció jellemzően kódokban születik, mégis időről-időre olyan klasszikusnak mondható iparágak megreformálása is innen indul, mint a cipőgyártás. Legalábbis ezen, a rendkívül kompetitív és telített piacon sikerült robbantania egy olyan ipari outsidernek, aki sneakereivel nem rálicitált az extravagáns megjelenésre és a fogyasztói igényeket szolgáló minél bővebb termékskálákra, hanem éppen visszafogottságával, egyszerűségével nyerte meg a vásárlókat. Az Allbirds gyapjúcipők sikersztorija.

Tim Brown 8 éves labdarúgó karrierje során 30-szor viselhette az új-zélandi labdarúgó válogatott mezét, egy dolog azonban mindig zavarta. A cipők. Több klubban is játszott, amit olyan nagyágyúk szponzoráltak, mint a Nike vagy az Adidas, de úgy érzete, hogy a kínálatukban csupa olyan cipő van csak, amely vagy tele van logókkal, vagy messziről rikít. Ezért amikor befejezte pályafutását...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 943 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái