Előfizetői tartalom

Hadat üzentek a dohányzásnak, mégis tinédzserek tömegét tették nikotinfüggővé

Portfolio
A Juul Labs Inc. története nemcsak azért érdekes, mert egyike azon ritka startupoknak akiknek sikerült átlépni a bűvös 1 milliárd dolláros cégértéket, de mindezt úgy, hogy közben totálisan elbukták víziójukat, hogy az elektromos cigarettával minél több embert szoktassanak le a dohányzásról. Az e-cigik iPhone-jának kikiáltott termékük ugyanis bár sokaknak segített a cigarettáról való átszokásban, közben rákaptak a tinédzserek is, akik körében olyan menővé vált a "juulozás", hogy már azok is szívják, akik még sosem dohányoztak.

Az Egyesült Államokban annyira kelendő a Juul e-cigije, hogy 2018 első félévében az előző félévhez képest több mint 700 százalékkal tudta növelni bevételét a San Francisco-i startup, amivel a tavaly nyári adatok szerint az amerikai e-cigaretta piac csaknem háromnegyedét uralják. A bő három éve indított vállalat értékét pedig 16 milliárd dollárra becsülik.Első ránézésre...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 854 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái