Előfizetői tartalom

Munkaerőhiányra megoldás a mesterséges intelligencia? Így csinálják a Vodafone-nál

Portfolio
A telekommunikációs piac világszerte jelentős kihívással néz szembe: Magyarországon is egy telített piacon versenyeznek a szolgáltatók. Kulcsfontosságú tehát az ügyfelek megtartása és az új ügyfelek szerzése. Miskolci Katalinnal, a Vodafone Magyarország tavaly ősszel kinevezett lakossági értékesítési és operációs vezérigazgató-helyettesével beszélgettünk a hazai ügyféligényekről, a cégcsoportnál alkalmazott toborzási és integrációs praktikákról, a technológiai fejlődés hatásairól és arról, hogy kell-e félnie az embereknek a mesterséges intelligenciától.

2018 őszén érkezett a Vodafone Magyarországhoz, a lakossági értékesítési és operációs vezérigazgató-helyettese lett, de egészen más területről érkezett. Annyira azért nem dolgoztam más területen, 10 évet töltöttem az IBM-nél, az utolsó két évben egy ezer fős szolgáltatóközpont vezetőjeként. Közvetlenül a Vodafone előtt pedig négy évig nagy transzformációs...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés