Előfizetői tartalom

Munkaerőhiányra megoldás a mesterséges intelligencia? Így csinálják a Vodafone-nál

Portfolio
A telekommunikációs piac világszerte jelentős kihívással néz szembe: Magyarországon is egy telített piacon versenyeznek a szolgáltatók. Kulcsfontosságú tehát az ügyfelek megtartása és az új ügyfelek szerzése. Miskolci Katalinnal, a Vodafone Magyarország tavaly ősszel kinevezett lakossági értékesítési és operációs vezérigazgató-helyettesével beszélgettünk a hazai ügyféligényekről, a cégcsoportnál alkalmazott toborzási és integrációs praktikákról, a technológiai fejlődés hatásairól és arról, hogy kell-e félnie az embereknek a mesterséges intelligenciától.
2018 őszén érkezett a Vodafone Magyarországhoz, a lakossági értékesítési és operációs vezérigazgató-helyettese lett, de egészen más területről érkezett. Annyira azért nem dolgoztam más területen, 10 évet töltöttem az IBM-nél, az utolsó két évben egy ezer fős szolgáltatóközpont vezetőjeként. Közvetlenül a Vodafone előtt pedig négy évig nagy transzformációs...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 543 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái