Előfizetői tartalom

Botladozik a Mercedes az év elején

MTI
Az év első két hónapjában 6,7 százalékkal kevesebb, 333 ezer Mercedes-Benzt értékesített a Daimler, amit a társaság a SUV és a kompakt kategóriában végrehajtott modellváltásokkal indokolt, mivel konszern kifutó modelljei iránt már csökkent a kereslet, azonban az új modellek gyártása még nem futott fel kellőképpen.

Februárban 153 ezer autót értékesített a Mercedes-Benz világszerte, szintén 6,7 százalékkal kevesebbet az egy évvel korábbinál. Az eladások csökkenésének oka a legnépszerűbb SUV és kompakt járműkategóriákban végrehajtott modellváltásra vezethető vissza. Miközben az új modellek gyártása még nem futott fel kellőképpen, a kifutó modellek már alig, vagy egyáltalán...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés