Előfizetői tartalom

Alaposan ráijesztett a befektetőkre a BMW

Több rekordot is megdöntött az eladásokban tavaly a BMW, korábban soha nem adott még el csoportszinten annyi autót a vállalat, mint 2018-ban, de rekordot ért el a BMW márka, a Rolls-Royce és a BMW-motorok eladása is. Emellett azonban a bevételek mérsékelten, az üzemi és a nettó eredmény viszont nagyobb mértékben esett vissza. Ráadásul idén is sok kihívással szembesül a cég, a WLTP-átállás, a brutálisan erős árverseny, a kereskedelmi háború negatív hatásai miatt a menedzsment arra számít, hogy idén jelentősen eshet a cégcsoport eredménye, részben emiatt esett több mint 5 százalékot a BMW árfolyama. A Portfolio az éves beszámoló közzétételét követő sajtótájékoztatóról, Münchenből tudósít.
Érdekel, hogy mi a véleménye a szakembereknek az autóipar legnagyobb kihívásairól? Jelentkezz még ma a Járműipar 2019 konferenciára! Portfolio-MAGE Járműipar 2019 INFÓJELENTKEZÉS Értékesítési rekordok 2018-banZsinórban kilencedik éve emelkedtek tavaly a BMW Group eladásai, és nyolcadik...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 543 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái