Előfizetői tartalom

Jelentősen csökkenti a műanyagfelhasználást Magyarországon a Lidl

A Lidl csökkenti a saját márkás ásványvizek PET-palackjainak súlyát, és visszaszorítja a műanyag-csomagolás felhasználását. Az intézkedésnek köszönhetően a vállalat további 210 tonnával csökkenti a műanyag-felhasználását 2019 végéig.
A Lidl 2018-ban bejelentette, hogy 2025-re 20 százalékkal csökkenti a műanyag felhasználását, saját márkás termékei plasztik csomagolásainak újrahasznosíthatóságát pedig 100 százalékig biztosítani fogja. Stratégiájának megfelelően immáron harmadik konkrét intézkedéscsomagját vezeti be a vállalat. Beszállítóival szorosan együttműködve az áruházlánc most a saját...

Tisztelt felhasználónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Ha rendelkezik érvényes előfizetéssel, kérjük, lépjen be az alábbi űrlapon:

 

Cikkarchívum előfizetés

1 543 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái