Előfizetői tartalom

Ha európai cég akarunk lenni, akkor európai módon kell gondolkodnunk

Már több száz magyar vállalattal ismertette meg a Budapesti Értéktőzsde a kkv-k igényeire szabott, a vállalatok külső finanszírozáshoz jutását támogató ELITE Programot, 17 hazai vállalat pedig már részt is vesz a vállalati pénzügyi kultúra fejlesztését, a vállalatvezetők szemléletformálását támogató képzésben. Köztük van az egyik legnagyobb hazai malomipari cég, az Első Pesti Malom és a vizuális kommunikációval foglalkozó Béflex. Dávid Gáborral, az Első Pesti Malom vezérigazgató-helyettesével, Bárán Lászlóval, a Béflex vezérigazgatójával és Paulovits Mártonnal, a Budapesti Értéktőzsde Kibocsátói Akvizíciók Igazgatóságának vezetőjével beszélgettünk az ELITE Program eddigi tapasztalatairól.

Már 17 magyar vállalat vesz részt az ELITE Programban, a magyar cégek aránya az egyik legmagasabb a résztvevő országok között. A hazai kkv-k érdeklődése ilyen élénk vagy a BÉT ennyire jó sales-es? Paulovits Márton: Nyilván, ha nincs valami iránt igény, akkor nehéz azt eladni, de kétségtelen, hogy sok munkánk van abban, hogy megismertessük a programban rejlő lehetőségeket...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés