Előfizetői tartalom

Banális akadály miatt nem tud megvalósulni a vállalati HR digitalizációja

Portfolio
A HR ügyfélszolgálat a legfontosabb terület a HR digitalizációjának tekintetében, de majdnem olyan mértékben tartották fontosnak a toborzást is - derül ki a Portfolio HR Revolution 2019. című konferenciájának közönségszavazásából. A digitalizált HR-megoldásokat taglaló előadók arra jutottak, hogy bár sok HR terület könnyen automatizálható lenne a rendelkezésre álló technológia mellett, a legtöbb vállalatnak alapvető, fundamentális problémáik vannak, amelyeket nem lehet megoldani a digitalizációval. A digitális megoldások pedig értelmüket veszítik, ha kihagyják belőle az emberi tényezőt.

Mindenkit foglalkoztat a kérdés: mi történik a jövőben? Különösen fontos kérdés ez a HR területén, ahol a digitalizáció és a gyors változások miatt nehéz előre látni. Ezt próbálta megválaszolni Kelliár Zsolt, a Talentuno társ-alapítója. Sokan vélik úgy, hogy a technológia helyettesíti majd a toborzókat, mások szerint az emberi erőforrás szerepe mindig fontos marad...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 943 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái