Előfizetői tartalom

Sokat költ celebekre és új termékekre a Nike

Portfolio
A vártnál alacsonyabb profitot ért el a Nike, ami részben annak tudható be, hogy a világ legnagyobb sportszergyártója a várakozásoknál többet költött marketingre és új termékek piacra dobására.

A Nike a vártnál magasabb bevételt, de alacsonyabb profitot ért el, ami azzal függ össze, hogy a bevételek növeléséhez több hírességgel kötött megállapodást, és nagy sportesemények támogatására is többet költött, ezek jótékonyan hatottak a bevételekre, de megemelték a költségeket is. A sportszergyártó árbevétele 4 százalékkal 10,18 milliárd dollárra emelkedett...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés