Előfizetői tartalom

Lassan annyi bevételük lesz a benzinkutaknak a kávékból és szendvicsekből, mint üzemanyagból

Portfolio
A tankolás mellett egyre nagyobb a súlya a töltőállomásoknál a nem üzemanyag termékek eladásának, szakértők szerint a meleg italok, szendvicsek és egyéb élelmiszertermékek benzinkutakon történő értékesítése belátható időn belül megközelítheti az üzemanyag-eladásokból származó bevételt - írja a Világgazdaság.

A Mol-csoport EBITDA-jának már 15,7 százalékát adja a fogyasztói szolgáltatások üzletága és 2018-ban a növekedés dinamikus, az egy évvel korábbi szinthez képest 18 százalékkal nőtt a divízió eredménye (bár ebben nem csak a gyorséttermi szolgáltatások, hanem a Mol Limo autómegosztó is benne van). A bővülés nem csak az értékesítési volumen növekedésének, hanem...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés