Előfizetői tartalom

Lecseréli logóját a Volkswagen

Portfolio
A Volkswagen a Frankfurti Autószalon előtt nem csak az új elektromos autóját, az ID.3-at mutatta be, de a konszern új logóját is.

Az új márkadizájn alapjait nem külső ügynökségek, hanem a Volkswagen dizájn és marketing részlegei tették le, a teljes dizájnprojekten 19 belső munkacsoport és 17 külső ügynökség dolgozott. Az átállás az új dizájnelemekre már elkezdődött, és 2020 közepén fejeződhet be, ehhez többek között 154 országban 10 ezer VW-kereskedő és szervizpartner épületén 70 ezer...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés