Üzlet

A Mercedes a világ legértékesebb prémium autómárkája

Portfolio
A Mercedes-Benz idén is a világ legértékesebb prémium autómárkája lett – derül ki az Interbrand legújabb „Best Global Brands 2019” értékeléséből. 2018-hoz képest a márka értéke öt százalékkal 50,832 milliárd amerikai dollárra nőtt.

Az Interbrand legújabb „Best Global Brands 2019” értékelésén ismét a Mercedes-Benz lett a világ legértékesebb prémium autómárkája. Az Interbrand piackutatások alapján rangsorolja a legjobb világmárkákat, az idei volt a 20. „Best Global Brands” tanulmány.

Az amerikai Interbrand tanácsadócég a világ 100 legértékesebb márkáját rangsorolja három nézőpont alapján:

  • a márka termékeinek és szolgáltatásainak pénzügyi teljesítménye
  • a márka szerepe a vásárlási döntéshozási folyamatokban
  • a márka ereje a vállalat jövőbeli jövedelmezőségének fenntartására tett törekvésekkel együtt.

A Mercedes-Benz az összesített listán a nyolcadik helyet szerezte meg és az egyetlen európai márka a top 10-ben. A lista első három helyezettje sorrendben az Apple, a Google és az Amazon.

SZG_9486
german manufacturing
GettyImages-505440596
DLAPE20190501316
csapatépítő_greenfield hr
digitalis jolet tokeprogram GettyImages-1048727098
Népszerű
Heindrich Balázs HEPA
Mi kell ahhoz, hogy sikerrel üzletelj külföldön? Átalakulóban a magyar exporttámogatás

Nem mernek kockázatot vállalni a magyar cégek, pedig fel lehet készülni a külföldi piacokra – véli Hendrich Balázs, a HEPA vezérigazgatója.

Friss hírek TÖBB FRISS HÍR
2019. november 20.
Office Stage - Út a hatékony irodához
2019. november 20.
Big Office Day Konferencia 2019
2019. november 20.
Big Office Consumption Based IT 2019
2019. november 21.
Property Investment Forum 2019
Portfolio hírlevél
Ne maradjon le a friss hírekről!
Iratkozzon fel megújult, mobilbarát
hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Kiadó modern irodaházak

Az iroda ma már több, mint egy munkahely. Találják meg most cégük új otthonát.

Infostart.hu
Online előadás
Első lépések a tőzsdei megtakarítások felé.
A tőzsdei tankönyv
Az alapoktól a trendkövető kereskedési stratégiákig kísér a könyv.
SZG_9486