Előfizetői tartalom

Nagyon megy az Aperol Spritz, ez húzza a Camparit

Portfolio
Az olasz italgyártó-csoport, a Campari eladásai a vártnál magasabb ütemben nőttek a harmadik negyedévben, miután a cég Aperol aperitif itala két számjegyű növekedést produkált.

Az olasz italgyártó-csoport, a Campari kedden tette közzé legfrissebb számait, társaság nettó eladásai 4,9 százalékkal 455,6 millió euróra nőttek a harmadik negyedévben, a növekvő eladásokat részben a cég Aperol aperitife fűtötte, amelynek eladásai az Egyesült Államokban kétszámjegyű ütemben bővültek. A tisztított EBITDA 14,6 százalékkal 119,9 millió euróra nőtt...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés