Előfizetői tartalom

Meglepetés a BMW-től

Portfolio
Miközben a piaci trendek összességében nem túl pozitívak, a BMW eladásai és piaci részesedése is emelkedett a harmadik negyedévben, az üzemi eredmény és a cash-flow jelentősen nőtt, emelkedett a bevétel és a profit is, az egész éves célokat megerősítette a menedzsment. A vállalat harmadik negyedéves számai jobbak lettek, mint amire az elemzők számítottak. A profitabilitás növekedésében nagy szerepe volt az SUV-k sikerének, a városi terepjárókon ugyanis szépen keres az autógyártó.

Soha nem látott átalakulás az autóiparban A globális autóipar legfontosabb kihívásairól és a szektor részvénypiaci kilátásairól is szó lesz a következő Signature befektetői klubunkon. Információ és jelentkezés Tovább nőtt a BMW Tovább nőttek az autóeladások, a harmadik negyedévben 3,6 százalékkal...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés