Előfizetői tartalom

Kevesebbet költöttek most karácsonykor a Tescóban az emberek

Portfolio
Csökkentek a karácsonyi időszakban a Tesco értékesítései az előző évhez képest, amiért főként az ázsiai és a közép-európai érdekeltségek gyengélkedése okolható. A hazai piacán még mindig jól megy a Tescónak, Közép-Európában azonban közel 10 százalékkal zuhant az értékesítési bevétele az ünnepi időszakban– derül ki a ma reggel közzétett adatokból.

Gyengébbre sikerült a 2019-es karácsonyi időszak a Tescónál, mint egy évvel korábban – derül ki a Tesco ma reggel közzétett értékesítési adataiból. A január 4-én zárult hat hétben 1,7 százalékkal csökkent az értékesítési bevétel az előző év azonos időszakához viszonyítva csoportszinten, összehasonlítható alapon számolva (like for like) pedig 0,8 százalékos...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés