Előfizetői tartalom

Azt már legalább tudjuk, mivel vagyunk elégedettek a budapesti repülőtéren

MTI
Jelentősen javult a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér szolgáltatási színvonala a legfrissebb utaselégedettségi felmérések alapján - közölte a repülőtér üzemeltetője szerdán az MTI-vel.

A Budapest Airport tájékoztatása szerint a negyedévente, egységes szempontok alapján elvégzett utaselégedettségi (ASQ) mutató az egy évvel korábbi 3,71-ről 3,81-re javult. A 37 szempont alapján végzett felmérésben kiugróan jó értékelést kapott az utasfelvételi eljárás, illetve az utasbiztonsági ellenőrzés folyamata és a terminálok tisztasága is. A megkérdezettek elismerően...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés