Előfizetői tartalom

Alaposan visszaesett a Mercedes értékesítése a koronavírus miatt

Portfolio
Jelentősen visszaesett a Mercedes-Benz értékesítése az első negyedévben, derült ki a cég által közzétett közleményből. A Mercedes-Benz márkájú járművek eladása közel 15 százalékkal csökkent globális, régiós szinten pedig Kínában volt a legnagyobb a visszaesés.

A koronavírus terjedése alatt kialakult keresletcsökkenés miatt jelentősen visszaesett a Mercedes-Benz értékesítése az első negyedévben. A Mercedes-Benz 477 ezer darab autót adott el, ami 14,9 százalékos visszaesést jelent a tavalyi évhez képest. A Smart márka értékesítése durván visszaesett, mindössze 5,9 ezer darabot értékesített a cég, ami 78,3 százalékos zuhanást...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés