Előfizetői tartalom

Jött a Microsoft és jól nekiment a Zoomnak

Portfolio
A Microsoft új videójában igyekezett kidomborítani a Teams alkalmazásának előnyeit, mivel a cég olyan riválisokkal küzd a koronavírus-járvány közepette otthon maradó fogyasztók kegyeiért, mint például a Zoom. A Microsoft pedig az alkalmazás erősségeire igyekezett felhívni a figyelmet.

A koronavírus miatt többen használják a videokonferenciás szolgáltatásokat mint valaha, erre pedig több platform is elérhető a Skype-tól kezdve a Zoomon át, egészen a Microsoft Teamsig. A Microsoft pedig a fogyasztókért folyó éleződő versenyben kiadott egy rövid reklámanyagot, amelyben a felület felhasználói világszerte promótálják a Microsoft Teamst és hangoztatják, hogyan...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés