Előfizetői tartalom

Te melyik boltból rendelsz a koronavírus-járvány közepette? Itt vannak a vásárlói tapasztalatok és trükkök

Portfolio
Sosem látott növekedést láthatunk az online kereskedelemben ezekben a hetekben. Olyanok is házhoz rendelik az élelmiszert, akik korábban nem gondolták volna, hogy így is lehet vásárolni. Sokan a szüleiknek és nagyszüleiknek is az interneten vásárolnak élelmiszert a veszélyhelyzet óta. Összegyűjtöttük a tapasztalatokat, hogy ebben a rendkívüli időszakban – amikor az online boltok is óriási terhelés alatt működnek – hogyan teljesítenek a vállalatok. Honnan tudok a leggyorsabban rendelni? Honnan érkezik meg minden áru? Van-e maszk a futáron? Cikkünk több, egyedi tapasztalaton alapul, amiket akár mások máshogy érezhetnek.

Tesco Egyik olvasónk a Tescótól rendelt. A kiszállítás előtt pár órával megpróbálták levonni a pénzt a kártyájáról, de valamiért sikertelen volt a tranzakció (nem azért, mert ne lett volna elegendő összeg a kártyán), ezért nem tudták, hogy ki fogják-e hozni. A szállításkor terminálon kellett fizetni, 8 ezer forinttal kevesebbet, mint amennyiért rendeltek. Innen tudták...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés