Előfizetői tartalom

Koronavírus: hatalmasat estek a H&M eladásai március és május között

Portfolio
A H&M eladásai nagyot estek március és május között, miután a svéd divatcég a koronavírus-járvány miatt bezárni kényszerült üzletei nagy részét, azonban ugyanezen periódus alatt a társaság online értékesítései nagyot nőttek.

A H&M csütörtöki tájékoztatása szerint március 1. és május 6. között 57 százalékkal zuhantak az eladások a korábbi év azonos időszakával összehasonlítva, míg a svéd divatcég online értékesítései 32 százalékkal emelkedtek ugyanezen időszak alatt, miután a társaság 51 online piaca közül 46 tartott nyitva. A cég üzleteinek nagyjából 80 százaléka tartott zárva...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés