A Bain & Company tanácsadócég legfrissebb luxusipari jelentése szerint az összes kulcsfontosságú piacon a koronavírus-járvánnyal összefüggő lezárások és a turizmus korlátozása miatt a luxusipar olyan kihívásokkal néz szembe, mint még soha. Az idei első negyedévre becsült 25 százalékos csökkenés után a visszaesés a második negyedévben felgyorsulhat, ami a teljes évre vonatkozóan 20, és 35 százalék közötti visszaesést eredményezhet.
A jelentés kiemeli, hogy Kína mutatja fellendülés felé vezető utat, és a kínai fogyasztók megerősíthetik státuszukat az iparág kiemelt mozgatórugóiként, 2025-ig a piacnak közel az 50 százalékát adva. A válság alatt növekedtek az online luxusvásárlások, és az online csatorna 2025-ig akár a piac 30 százalékát is kiteheti majd.
A Bain & Company partnere szerint a luxuspiac helyreáll, de az iparág alaposan átalakul majd. Claudia D’Arpizio, a tanulmány vezető szerzője kiemeli, hogy a koronavírus-krízis arra kényszeríti az iparágat, hogy még kreatívabban gondolkodjon és fokozza az innováció sebességét, hogy képes legyen megfelelni az új fogyasztói igényeknek.
Miről lesz még szó a cikkben?
- Nagyon nehéz évvel néz szembe a luxusipar
- Évekig tarthat a szektor kilábalása
- Megváltozott a világ, sok mindent újra kell gondolnia a cégeknek
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja jelenleg 2490 forint, ami augusztus 13-tól 2990 forintra emelkedik. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29845 forint, így tehát még jobban megéri éves előfizetésre váltani. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!