Előfizetői tartalom

Hamarosan a Zara boltjaiban is átvehetjük az online rendelt ruhát

Portfolio
2,7 milliárd eurót költ az Inditex cégcsoport egy olyan rendszer kialakítására, amely ötvözi az online és az offline vásárlás előnyeit - írja a Reuters.

A - többek között - a Zara, a Massimo Dutti, a Bershka, és a Pull&Bear márkák mögött álló cégcsoport egy olyan vásárlási rendszert és applikációt fejleszt, amellyel az egyes ruhaüzletek aktuálisan rendelkezésre álló árukészletéből lehet online válogatni, és az online megvásárolt termékeket akár már aznap átvenni. Sőt, akár próbafülkét is foglalhatnak majd a vásárlók...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés