Előfizetői tartalom

Az üzletek nagy része zárva volt, felére esett a H&M bevétele

Portfolio
A koronavírus-járvány alaposan megviselte a ruházati kiskereskedelmi cégeket, így a H&M-met is, a világ második legnagyobb divatláncának a bevétele a felére csökkent az elmúlt hónapokban, és egyelőre júniusban is jóval elmarad a tavalyitól a forgalom.

A H&M bevétele 50 százalékkal 28,7 milliárd svéd koronára esett a május 31-gyel végződő negyedévben, ami még mindig jobb eredmény, mint amire az elemzők számítottak, ugyanis az előrejelzésekben átlagosan 27,5 milliárd korona árbevétel szerepelt. A bevételek visszaesése annak tudható be, hogy a koronavírus-járvány miatt a világ második legnagyobb divatlánca az üzleteinek...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés