Előfizetői tartalom

Leszámolt a magyar Lidl az egyszer használatos műanyag termékekkel - ez lett az eredménye

Portfolio
A Lidl Magyarország eleget téve 2018-as vállalásának, áruházaiban már nem kaphatóak az egyszer használatos műanyag termékek. Az alternatív termékekre való átállásnak köszönhetően a vállalat így évente mintegy 37 tonna műanyagot takarít meg - derül ki a Lidl közleményéből.

Az áruházlánc 2018-ban célul tűzte ki, hogy 2025-re 20 százalékkal csökkentse a műanyag felhasználását és a saját márkás termékek csomagolóanyagainak 100%- át újrahasznosíthatóvá tegye. A vállalat műanyaghulladék visszaszorítására irányuló stratégiájának megfelelően megszüntette kínálatában az egyszer használatos műanyag termékek, többek között a szívószálak...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés