Előfizetői tartalom

Egyre bővül a lista: a legnagyobbak is csatlakoznak a lázadáshoz a Facebook ellen

Portfolio
Az elmúlt napokban sorra jelentették be globális nagyvállalatok, hogy felfüggesztik hirdetéseiket az online közösségi oldalakon, arra ösztönözve őket, hogy lépjenek fel agresszívabban a gyűlöletbeszéd és a hamis információk terjedése ellen. Ennek a kampánynak a legnagyobb elszenvedője a Facebook lehet, a világ legnagyobb közösségi oldala és egyben az online hirdetési piac egyik legnagyobb szereplője.

Több nagyvállalat bejelentette a héten, hogy felfüggeszti hirdetéseit a közösségi oldalakon, ezzel lépve fel a gyűlöletbeszéd és a hamis információk terjedése ellen. A #StopHateForProfit kampányhoz a Verizon csütörtökön csatlakozott, pénteken az Unilever, a Coca-Cola és a Honda jelentette be, hogy leálltja a hirdetéseket, szombaton pedig az italgyártó óriás, a Johnnie Walker...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés