Előfizetői tartalom

Drasztikus visszaesés a BMW-nél, pedig Kínában már látszik a fordulat

Portfolio
Nem meglepetés, hogy globálisan alaposan visszaesett a BMW értékesítése, a pandémia miatt a márkacsoport eladásai negyedéve csökkentek a második negyedévben, Rolls-Royce-ból fele annyit, MINI-ből több mint harmadával, BMW-ből pedig közel negyedével kevesebbet adtak el, mint egy éve. Reményre ad okot, hogy Ázsiában, és azon belül Kínában a tavalyinál is több autót adtak el.

Negyedével csökkent a BMW Csoport autóeladása az idei második negyedévben, 25 százalékkal kevesebb, 485 701 autót adott el a bajor cég, az első félévben 23 százalékkal 962 575 darabra csökkent az értékesítés. A második negyedévben a csoport márkái közül a Rolls-Royce-nál volt a legnagyobb a visszaesés, ott közel felére esett az értékesítés, a MINI eladásai több mint...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés