Előfizetői tartalom

Soha nem láttunk még ekkora veszteséget a Renault-nál

Portfolio
Rekord mértékű nettó veszteséget szenvedett el a Renault az első félévben, amely elsősorban a koronavírus járványnak tudható be, emellett a Renault partnerének, a Nissannak vesztesége is negatívan hatott a cég eredményére.

Közzétette legfrissebb számait a Renault, a társaság az első félévben 1,26 millió járművet adott el, ami 34,9 százalékos visszaesést jelent a tavalyi év azonos időszakához képest. A gyártó arról is beszámolt, hogy az értékesítés javulni kezdett júniusban, és Renault volt a hónapban az első számú márka Európában. Emellett azt is meg kell említeni, hogy a Renault Zoe...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés