Előfizetői tartalom

A járvány megütötte a BMW-t, veszteséges lett a konszern

Portfolio
A globális koronavírus-járvány a BMW működését is alaposan nyomás alá helyezte, jelentősen csökkent az értékesítés és a vállalatcsoport bevétele, a BMW már üzemi eredmény szinten is veszteséges lett. A menedzsment gyakorlatilag elismerte, hogy túlságosan optimista volt a globális gazdaság kilábalására és a konszern autóértékesítésének normalizálódására vonatkozó márciusi előrejelzése, így azon módosított, és már arra számít, hogy a harmadik negyedévben csak elkezdenek stabilizálódni a gazdasági kondíciók.

Alaposan megtépázta a BMW eladásait is a globális pandémia, ami nem meglepő, hiszen világszerte estek az autóeladások, a globális autóértékesítés az idei első félévben 26 százalékkal csökkent, ezen belül az EU-ban 40, az Egyesült Államokban 24, Kínában és Japánban 20-20 százalékkal zsugorodott az új autók piaca, vagyis a BMW relatíve jól is teljesített, hiszen...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés