Előfizetői tartalom

Új elektromos autós márkát indít a Hyundai, megcélozták a harmadik helyet a globális piacon

Portfolio
Eddig csupán egy modellként értékesítette az Ioniq-ot a Hyundai, a koreai gyártó azonban önálló márkát hozna létre az Ioniq-ból, cél, hogy az elektromos autók piacán az egyik legnagyobb szereplő legyen a koreai vállalat.

A Hyundai bejelentette, hogy az Ioniq modellnévből márkanevet hoznak létre, és elektromos autós offenzívát indítanak, a cél az, hogy 2025-re az elektromos autók piacának 10 százalékát a koreai cég autói adják, ezzel megszerezve ezen a globális piacon a harmadik helyet. A Hyundai 2021 elejétől indítja a projektet, hamarosan 3 teljesen új elektromos modellt mutatna be az Ioniq...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés