Előfizetői tartalom

Az agilis átállás a legújabb őrület, de nehéz jól csinálni

Portfolio
Az agilis módszertan egyfajta divat lett a nagyvállalatok körében, de az átállás vegyes eredményeket hozott. Az egyik legnagyobb kihívás az átállás kapcsán a szervezeten belüli ellenállás kezelése, illetve az, hogy nem mindig nyújtott érdemi támogatást a vezetőség. A Porfolio Financial and Corporate IT 2020 konferencián olyan vállalatok vezetői osztották meg az agilis módszertanra való átállás csínját-bínját, akik már sikeresen vezényeltek le ilyen projektet. A beszélgetést Dojcsák Dániel, a Shiwaforce marketingigazgatója moderálta.

Azzal kritizálják a cégeket, hogy az agilitás csak egy divat. Igaz ez? Bartl István, a K&H innovációs igazgatója úgy látja, egy szinten valóban divat. 15 éve tudjuk, hogy van olyan, hogy agilis módszertan, az elmúlt 2-3 évben az összes magyar nagyvállalat belevágott az implementációba. Általában ezek a projektek viszont vegyes eredménnyel, a tervezettnél hosszabb időtávon...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés