mome_fobejarat_Bujnovszky Tamás
Üzlet

Újjáépítik a MOME brandjét: a cél az egyetem nemzetközi ismertségének növelése

Portfolio
Az egyetem modellváltásának részeként hamarosan megújul a MOME kommunikációja. Cél az egyetem nemzetközi ismertségének növelése, és pozícionálása a közép-európai régió vezető kreatív ipari és innovációs műhelyeként. Az intézmény kommunikációjáért felelős MOME Brand Iroda ehhez új feladatokat és új vezetőt is kap, Margaret Ann Dowling személyében.
A Portfolio legtöbb tartalma ingyenesen hozzáférhető, ahogy ez a cikk is.
A médiapiaci helyzet azonban folyamatosan változik: ha támogatni szeretnéd a minőségi gazdasági újságírást, és szeretnél részese lenni a Portfolio közösségnek, akkor fizess elő a Portfolio Signature cikkeire. Tudj meg többet

Mint azzal többször is foglalkoztunk, a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem 2020-tól alapítványi formában működik. A fenntartó Moholy-Nagy Művészeti Egyetemért Alapítvány célja, hogy támogassa az intézmény léptékváltását, saját üzleti modelljének kialakítását, és a nemzetközi piacon való építkezést. Ebben kiemelt szerepet kap a megújuló MOME Brand Iroda, aminek feladata a teljes hazai és külföldi márkakommunikáció, illetve sales tevékenység felépítése és összefogása lesz. Cél továbbá az egyetem nemzetközi ismertségének jelentős növelése, és pozícionálása a régió vezető kreatívipari és innovációs műhelyeként. 

A Head of Brand, azaz márkafőnöki pozícióba október elsejével Margaret Ann Dowling ír származású médiaszakember érkezik. A dublini születésű Dowling huszonöt éve él Közép-Európában, innováció-menedzsmentet tanult a Stanford Egyetemen, Budapesten a Marquard Media, majd Varsóban a Hubert Burda Media kiadóvállalatok régiós vezérigazgatója volt, de saját startup vállalkozást is épített. Tanácsadóként, mentorként mindkét fővárosban aktívan támogatta az induló kreatív ipari cégeket.

“Olyan vezetőt kerestünk, aki komoly márkaépítési gyakorlattal rendelkezik, értékesítés fókusszal és nemzetközi léptékben gondolkodik, és élő kapcsolata van a kreatív iparral. Margaret érkezése fontos, szimbolikus mérföldkő az egyetem fejlesztésében, egy valóban nemzetközi brand építésében” - mondta a kinevezés kapcsán Böszörményi-Nagy Gergely, a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemért Alapítvány elnöke.

Margaret Ann Dowling MOME
Margaret Ann Dowling Fotó: MOME

Margaret Ann Dowling  a Portfolio-nak elmondta: úgy látja, hogy a MOME márka fejlesztésében jelentős potenciál van. Célja pedig, hogy az intézmény a legelismertebb szakmai műhelyek közé kerüljön Európában és akár azon túl is.

Az egyetem fantasztikus infrastrukturális adottságokkal rendelkezik, egy gyönyörű városban és rengeteg lehetőséggel, hogy mindezt üzletileg is értékelhetővé tegyük

- tette hozzá.

Az első időszakban az intézményi és szervezeti adottságok feltérképezése munkája legfőbb prioritása, és az, hogy elkészítse a 2021-es év stratégiai brand- és üzletfejlesztési tervet.

Címlapkép: MOME/Bujnovszky Tamás

orvos kórház egészségügy
maszk_GettyImages-1214207063
traders
párizs_getty_stock
usa kongresszus vihar kormány parlament szenátus felhő sötétség amerika
mercedes-benz cla
mnb_jegybank_felügyelet_shutter
Friss hírek TÖBB FRISS HÍR
Online kurzus
Akár 100 000 Ft-tal elkezdhető, hosszú távú megtakarítási módszer.
Online előadás
Legfontosabb aktualitások, elemzés, ötletelés.
Portfolio hírlevél
Ne maradjon le a friss hírekről!
Iratkozzon fel megújult, mobilbarát
hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Eladó új építésű lakások

Válogass több ezer új lakóparki lakás közül Budán, Pesten, az agglomerációban, vagy vidéken.

Infostart.hu
2020. november 10.
Miből lesz lakásunk, nyugdíjunk, luxusautónk?
2020. november 10.
Öngondoskodás 2020
2020. november 10.
Portfolio Private Health Forum 2020
2020. november 11.
Energy Investment Forum 2020
traders