Előfizetői tartalom

Újjáépítik a MOME brandjét: a cél az egyetem nemzetközi ismertségének növelése

Portfolio
Az egyetem modellváltásának részeként hamarosan megújul a MOME kommunikációja. Cél az egyetem nemzetközi ismertségének növelése, és pozícionálása a közép-európai régió vezető kreatív ipari és innovációs műhelyeként. Az intézmény kommunikációjáért felelős MOME Brand Iroda ehhez új feladatokat és új vezetőt is kap, Margaret Ann Dowling személyében.

Mint azzal többször is foglalkoztunk, a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem 2020-tól alapítványi formában működik. A fenntartó Moholy-Nagy Művészeti Egyetemért Alapítvány célja, hogy támogassa az intézmény léptékváltását, saját üzleti modelljének kialakítását, és a nemzetközi piacon való építkezést. Ebben kiemelt szerepet kap a megújuló MOME Brand Iroda, aminek feladata...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 943 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái