Előfizetői tartalom

Itt a lista: ezek a legértékesebb márkák a világon

Portfolio
Az Interbrand minden évben összeállít egy listát a világ legértékesebb márkáiról, a koronavírus válság pedig az idei toplistán is alaposan felkavarta az állóvizet, az évek óta nagyon erős Coca-Cola például óriásit veszített a márkaértékéből, ezzel szemben a járványhelyzetből profitáló Amazon márkaértéke nagyot nőtt. Az idei toplistából egyértelműen az látszik, hogy az olyan brandek tudtak jól szerepelni az elmúlt egy évben, amelyek valamilyen előfizetői modellt alkalmaznak.

A világ legértékesebb márkája A nemzetközi márkatanácsadó, az Interbrand minden évben értékeli a világ legjobb globális brandjeit, ez alapján pedig idén továbbra is az Apple a legértékesebb márka a világon, miután a cég márkaértéke az elmúlt 12 hónapban 38 százalékkal 323 milliárd dollárra emelkedett. A módszertant tekintve a legjobb globális brandek értékelésénél...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés