Előfizetői tartalom

Itt a lista: ezek a legértékesebb márkák a világon

Portfolio
Az Interbrand minden évben összeállít egy listát a világ legértékesebb márkáiról, a koronavírus válság pedig az idei toplistán is alaposan felkavarta az állóvizet, az évek óta nagyon erős Coca-Cola például óriásit veszített a márkaértékéből, ezzel szemben a járványhelyzetből profitáló Amazon márkaértéke nagyot nőtt. Az idei toplistából egyértelműen az látszik, hogy az olyan brandek tudtak jól szerepelni az elmúlt egy évben, amelyek valamilyen előfizetői modellt alkalmaznak.

A világ legértékesebb márkája A nemzetközi márkatanácsadó, az Interbrand minden évben értékeli a világ legjobb globális brandjeit, ez alapján pedig idén továbbra is az Apple a legértékesebb márka a világon, miután a cég márkaértéke az elmúlt 12 hónapban 38 százalékkal 323 milliárd dollárra emelkedett. A módszertant tekintve a legjobb globális brandek értékelésénél...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 543 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái