A világ legnagyobb kiskereskedelmi lánca, a Walmart boncolgatta mostani gyorsjelentésében, hogy hogyan változtak meg a vásárlási szokások a koronavírus-járványnak köszönhetően. Ennek két legfontosabb eleme, hogy egyrészt a fogyasztások mértéke nem esett vissza, sőt, még növekedett is. Másrészt, ehhez szorosan kapcsolódva az is látszik az adatokból, hogy a növekedés túlnyomóan a megnövekedett e-kereskedelemnek köszönhető. A fogyasztók pedig jellemzően kevesebbet vásárolnak, de akkor nagyobb mennyiségben. A kiskereskedelmi láncokat pedig a növekvő digitális forgalom arra ösztönzi, hogy minél többet fektessenek be ezen a területen is a jövőben.
Részvények a portfólióban
Pörgesd fel a portfóliód részvényekkel! Mutatjuk, hogy mibe tedd a pénzed: forró hazai és nemzetközi tőzsdei sztorik szakértőktől!
Információ és jelentkezés
A Walmart harmadik negyedéves jelentésében mutatott rá arra, hogy a fogyasztás mennyire erős maradt az ősszel is,...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Az előfizetés a következőket tartalmazza:
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés