Előfizetői tartalom

Örökre megváltozik, ahogy vásárolunk

Portfolio
A világ legnagyobb kiskereskedelmi lánca, a Walmart boncolgatta mostani gyorsjelentésében, hogy hogyan változtak meg a vásárlási szokások a koronavírus-járványnak köszönhetően. Ennek két legfontosabb eleme, hogy egyrészt a fogyasztások mértéke nem esett vissza, sőt, még növekedett is. Másrészt, ehhez szorosan kapcsolódva az is látszik az adatokból, hogy a növekedés túlnyomóan a megnövekedett e-kereskedelemnek köszönhető. A fogyasztók pedig jellemzően kevesebbet vásárolnak, de akkor nagyobb mennyiségben. A kiskereskedelmi láncokat pedig a növekvő digitális forgalom arra ösztönzi, hogy minél többet fektessenek be ezen a területen is a jövőben.

A Walmart harmadik negyedéves jelentésében mutatott rá arra, hogy a fogyasztás mennyire erős maradt az ősszel is, és miért gondolják úgy, hogy a koronavírus-járvány miatt megváltozott vásárlói szokások nem fognak eltűnni. Erős maradt fogyasztói teljesítmény: a nem újonnan nyitott üzletek árbevétele év/év alapon 6,4 százalékkal nőtt, ami meglehetősen erős organikus...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés