Előfizetői tartalom

A luxus- és az elektromos modellek húzzák a BMW-t

Nehéz év volt 2020 a BMW Groupnak is, de az eladások globálisan és Magyarországon is kisebb mértékben estek vissza, mint a teljes autópiacon, ami részben annak tudható be, hogy a prémium modellek piaca stabilabb, de tavaly tovább nőtt a hibrid és az elektromos modellek eladása is a márkacsoportnál, és a luxusszegmensben, mondták el a BMW Group Magyarország évindító sajtóeseményén.

A BMW Groupnak is nehéz év volt 2020 2020 nehéz volt az autóipari szereplők, így a BMW számára is, de elégedettek vagyunk, a BMW Group a világ legnépszerűbb prémium autógyártója volt, kezdte előadását Maciej Galant, a BMW Group Magyarország ügyvezető igazgatója. A BMW Group tavaly összesen 2 324 809 személyautót értékesített, 8,4 százalékkal kevesebbet 2019-hez képest....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés