Előfizetői tartalom

A koronavírus sem tudta megtörni a BMW-t, így is több millió autót adott el

Portfolio
BMW 2021-ben újra jó úton halad a profitabilitás felé, miután 2020 első felében a gyárleállások és a koronavírus-járvány komoly ütést mért az eladásokra - közölte a gyártó csütörtökön.

Közzétette legfrissebb számait a BMW, a gyártó összesen 2,3 millió autót adott el a 2020-as évben, ami 8,4 százalékkal volt kevesebb, mint egy évvel korábban. A koronavírus terjedésének lassítása érdekében eszközölt gyárleállások következtében sokan számítottak egy borzalmas évre, viszont az iparág a vártnál jóval gyorsabban pattant vissza, ami elsősorban Kínának...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés