Előfizetői tartalom

Az Apple és a Facebook világháborújának a kisebb hirdetők lesznek a vesztesei?

Jónap Richárd, Accorde Alapkezelő
Az előttünk álló hetekben érdekes eseményeknek lehetünk a tanúi. Elindul az Apple AppTracking Transparency néven futó új „világrendje” a technológiai óriás eszközein. Ez jelentősen megnehezíti majd az alkalmazások és a harmadik félként a történetben résztvevő nyomkövetők számára az iPhone felhasználók online tevékenységének a monetizálását. Ez kevésbe személyre szabott és ezáltal kevésbé hatékony Facebook reklámokhoz vezethet. A történet nagy vesztesei iparági szakértők szerint a komoly online hirdetési tevékenységgel bíró kisebb vállalkozások lehetnek.

Az Apple és a Facebook háborúja "Hiszek abban, hogy az emberek okosak. Néhány ember több adatot akar magáról megosztani, mint mások. Kérdezzük meg őket. Kérdezzük meg őket minden egyes alkalommal. Akár késztessük őket arra is, hogy mondják el, hogy fejezzük be az ő megkérdezésüket, ha belefáradtak ebbe a kérdezgetésbe. Tudassuk velük pontosan, hogy mit fogunk csinálni...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 854 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái