Előfizetői tartalom

Olyat előzött a Lidl, amit még sokáig emlegetni fognak, miközben a Tescót a Spar is lenyomta

Portfolio
Hatalmasat előzött tavaly a Lidl, a Tescót lekörözve átvette a vezetést az FMCG kereskedelmi láncok között a 2020-as forgalmi adatok alapján - derül ki a Trade Magazin friss adataiból. A német diszkontlánc volt a járványos időszak nagy nyertese, mintegy 20 százalékos forgalomnövekedést ért el, de a Spar is szépen növekedett és szintén be tudta előzni a Tescót, a második helyre jött fel a rangsorban.

2020-ban sem állt meg a Lidl előretörése a magyar piacon, tavaly a Tescót lekörözve az élre állt a német diszkontlánc a bruttó forgalom tekintetében az FMCG kereskedelmi rangsorban – derül ki a Trade Magazin ma publikált becsléséből. A Tesco elvesztette a hosszú évek óta birtokolt vezető pozícióját, sőt, még a Spar is lekörözte, a harmadik helyre esett vissza, bár nem...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés