Előfizetői tartalom

Capgemini: „figitális” modellre térhetnek át a biztosítók

Portfolio
A COVID-19 a biztosítási piacon is érezteti hatását. Az ügyfélszerzés- és megtartás érdekében ezeknek a társaságoknak is lépniük kell: újra kell gondolniuk értékesítési modelljeiket és azt, hogy miként tudnak kiváló ügyfélélményt (CX), maximális értéket és zavartalan szolgáltatást nyújtani az ügyfeleknek – áll a Capgemini és az Efma által közzétett World Insurance Report 2021 – ben.

A COVID-19 jelentős hatással van a biztosítási szektorra is. Ezt az elemzés során megkérdezett biztosítási vezetők válasza is alátámasztja. Ugyanis több mint 60%-uk válaszolta azt, hogy a járvány a vállalat ügyfélszerzési erőfeszítéseire, 40% elmondása szerint az ügyfelek megtartására is kihatással van. Ezért a társaságoknak - annak érdekében, hogy veszteségeik minimalizálhassák...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés