Előfizetői tartalom

A kompakt elektromos autókra összpontosítja modellpalettáját a Renault

MTI
A kis és olcsó elektromos modellekre fókuszálja termékpalettáját a francia Renault autógyár a szerdán telekonferencián bemutatott üzleti stratégiájában.

Luca de Meo vezérigazgató bejelentése szerint a Renault 2025-ig 10 új elektromos modellt mutat be és 2030-ra eladott autóinak 90 százalékát elektromos modellek adják majd. Az új üzleti terv annyiban ambiciózusabb az előzőnél, hogy abban még a hibrid modellekkel együtt tervezte elérni a 90 százalékos értékesítési arányt a Renault, a mostaniban pedig tisztán elektromos modellekkel....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés