Előfizetői tartalom

Botrány a Szex és New York miatt - Aljas támadás vagy gerillamarketing?

Évekig tartó várakozás után a Szex és New York rajongói megkapták a sorozat folytatását, aminek az első része olyan drámával ért véget, amire nagyon kevesen számítottak. A készítőknek a fordulatos cselekménybe sikerült egy ismert márkát is beleszőni, amivel a márkanév és a mögötte álló cég olyan rossz PR-t kapott, mint még soha. Gerillamarketing a „rossz reklám is reklám” szlogennel, vagy aljas támadás a sorozat részéről? Világszerte foglalkozik a hírrel és a hátterével a sajtó, ráadásul a gazdasági is, mivel a történetnek komoly tőzsdei hatásai is lettek. Spoiler alert! Aki még nem látta az új sorozatot, de szeretné megnézni, az inkább ne olvasson tovább. Mindenki másnak jó szórakozást!

A Peloton nyírta ki Biget? Múlt hét csütörtökön volt a bemutatója a Szex és New York régóta várt folytatásának, az And Just Like That..., vagy magyarul És egyszer csak... első részei azóta már Magyarországon is elérhetők. A spin off sokak várakozásával szemben nem egy langyos folytatás lett, hanem igencsak drámaira sikerült, ugyanis az első rész végén az egyik központi...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés