Előfizetői tartalom

Chiphiány? Covid? Soha nem adtak még el annyi BMW-t egy évben, mint tavaly

Portfolio
A BMW Group 2021-ben összesen 2,2 millió autót értékesített fő márkája, a BMW alatt, ami új rekordot jelent - jelentette be a vállalat kedden.

Ez azt jelenti, hogy a BMW márkával a globális prémium szegmensben az első helyen állunk, méghozzá nagy fölénnyel - mondta Pieter Nota, a BMW értékesítési vezetője a dpa-nak. A rekordeladásokat az autóipart világszerte sújtó félvezetőhiány ellenére sikerült elérni. A részletes éves beszámoló majd jövő héten érkezik, abból ismerhetjük meg a csoportszintű eladásokat...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés